Fart och fläkt

Idag har jag haft en riktigt bra och fullspäckad dag.
Har precis kommit hem efter en fika med Maja i sisådär 3 timmar.
Det var så mysigt och vi började sakna julafton och det som hör till.

Nu när jag kommer hem så sitter min farbror Göran och kusin Daniel från Norrköping i köket.
Och min bror berättar att jag har fått ett paket som Petterssons chark-bil kom och lämnade.
"Har du beställt en massa korv?"

Och det var ett stort paket!
Min kära dator har kommit hem och jag är lycklig.
Jag tippar på att den kommer ligga i mitt knä i sängen ikväll innan jag säger godnatt, då ska jag spela Snood tills ögonen går i kors.

Det är så mycket fart och fläkt i mig att det blir suddigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!