Felfelfel.

Nä, den här dagen blev lite fel.
Jag har som inte gjort det jag tänkte göra, utan råkade sätta mig vid köksbordet med en kaffekopp med mormor och mamma.
Sen vet jag inte vart tiden tog vägen.
Skjutsat mamma till skolan, sen skjutsat Erik till skolan.

Sen surade jag ihop när jag inte hittade mina hörlurar och insåg att mitt etui(med kontokort, körkort, stepin-kort etc) + mina hörlurar ligger i pappas bil.
HALLÅ!?
Så nu sitter jag här i träningskläder och har bestämt mig för att göra det egentligen viktigaste på dagens planering innan kusin kommer:

- Skriva under kontraktet, och fylla i försäkringskassans papper.
- Göra i ordning på övervåningen innan vi får sov-besök i helgen.

Jag har iaf hunnit handla inför lunchen.
Elin kommer hit och jag tänkte bjuda på någonting jag aldrig testat tidigare..
En klassiker som jag nu ska göra nyttigare och godare.
Det börjar i vanliga fall på P, men idag börjar det på D och slutar på R.

Kommentarer
Postat av: Stina

Måste nog koka mig lite kaffe :)

2009-11-18 @ 19:57:30
URL: http://melerad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!