Gabriel vet hur man tränar.

Min gudson Gabriel är en hejare på mycket.
Förutom att han charmar alla i hans närhet, skrattar i stort sett hela tiden, sjunger fint, nyps, brottas med apan och dreglar mer än en golden - så är han himla bra på att gympa i babygymmet.

Han kämpade på bra med att ligga på magen,
men var lite sido-tung och ramlade omkull hela tiden.

Tillslut fick han ligga på rygg och titta på alla figurer och lyssna på den fina sången som spelades.
Vilket gympa pass!

Nästa träningspass tänkte jag ta med mig bandspelaren, en kudde och Björne, Ricki och Hälge(mina mjuka vänner).
Så kan jag lägga mig i gymmet på en matta och fundera.



Kämpen!


Kommentarer
Postat av: vigan

vanilla coke är så himla bäst! smakar likadant som captain morgan och vanlig coca cola :)



gabriel är den sötaste lilla killen jag vet. jag förstår om du är stolt gudmor ).

2009-11-21 @ 00:12:43
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!