Hello sunshine

Sjukgymnasten - check!
Efter att ha överlevt den där ström-historien så begav jag mig hem till mamma och mormor för en kopp kaffe och nybakat sockerkaka.

Sedan har jag tagit mig till soliarium, long time no seen.
Jag trivs inte att vara blek.
Och jag vet att många tycker att jag inte är blek.
Men just nu är jag ovanligt blek(enligt mig) och skulle behöva en snabb-charter för att fräscha upp kroppen en aning. Januari?

Nu ska jag kila till Anne och Stella.
Planera helgen, dricka kaffe och busa med Stella.

Sen ska jag träna på Steppis, och nu har jag fått en stretch-övning.
Det var väl sisådär 6-7..8? år sen jag stretchade ordentligt sist.

Och sedan ska jag och Julia ta en promenix innan jag börjar jobba.

Life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!