Jag och Johan Falk

Ikväll har jag haft en riktig myskväll med mig själv.
Tackade nej till alla förslag om att ses, för ikväll var det min kväll
Ikväll har jag umgåtts med mig själv, och Johan Falk.

Hyrde hem trean, så nu har jag tre filmer kvar.
Den här filmen bjöd på tårar, skrik och flaxande ben så att nöt-påsen åkte i golvet.
Mamma trodde i början att jag ropade på dem, men jag förklarade att det var tv'n jag pratade med.

(Ungefär som när jag förklarade tidigare idag att det är hörlurarna jag pratar med, när jag bråkade med dem.
Och i söndags förklarade jag för min kusins pojkvän att det var tårtan jag pratade med, för att..äh.)

Iaf, jag har verkligen uppskattat mina föräldrars nya soffa i lilla tv-rummet.
Och ikväll insåg jag att jag nog får gilla läget med att divan är svårmöblerat, det är ju så himla skönt!

Jag hade lite chokladprovning, och banne mig.. jag pratade med chokladen också.
Eller rättare sagt, jag pratade med chokladen för att pappa skulle förstå hur god och stark den var. Typ.
Äh, jag orkar inte vara vettig.
Eller rättare sagt, jag kan inte vara vettig.



Det är såhär det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!