Lagad!

Hej igen bloggen!

Inte så roligt när man får ett sms halv12 på kvällen där det står:
"Är det bara hos mig din blogg är helt fucked up?"

Den var verkligen kors och tvärs med text och ränder överallt.
Såg ut som när jag läste webbdesign ungefär.

Iaf så löste jag, eller rättare sagt Gustav problemet när han skrev kort och konkret från ingenstans på msn:
"logout"

Och jag fattade snabbt att det var bloggen jag skulle logga ut från.
(Okej, först funderade jag på om hans msn hade skickat det av sig själv, eller om jag skulle logga ut från msn, eller om hans hade loggat ut)

Men sen så jag loggade ut från bloggen och sedan in på bloggen igen.
Och TADA, nu är allt som vanligt igen.

Nu ska jag fira detta med en snabb morgonpromenad och försöka klura ut hur han kunde veta hur jag skulle lösa problemet och inte jag.
Okej, det där sista är väl inget att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!