Lägenhet!

Innan jag berättar om min underbara helg i Umeå så ska jag bara berätta att för några minuter sen så ringde jag Akelius och tackade ja på en lägenhet!

En 3:a på 85m2 på Mariehem.
5 garderober och 1 klädkammare, redan när jag såg ritningen så var jag såld.

Lägenheten är stor och fin - förutom vissa tapeter.
Ett blått kök, en hall som går i gula toner och ett grönt sovrum?
Hela färgpaletten har de prickat in, typ!
Nä, men det får helt enkelt bli en omtapetsering, inget snack om saken.

Vardagsrummet hade nytt parketgolv, ingen plastmatta(tack gode gud!)
Jag har ett "tvätt/bad"-rum som killarna som bor där nu använder som typ "träningsrum"/"förvaringsrum".
Och jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra av det rummet än.

Jag är så himla lättad.
De ska bara göra en kreditupplysning och sen skicka kontraktet.
Så om allt går som det ska så är den min från den 1/2-10
Jag var absolut beredd på att hyra en andra hand/bli inneboende i ett år,
med tanke på bostadsbristen.
Men se vilken tur jag har, ibland är det bra att vara envis.
(dvs bomba med intresseanmälningar)

Gissa vilket sovrum som blir mitt?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, vad roligt för dig Britta! :)

2009-11-09 @ 15:46:48
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Susanna

inte så svårt att gissa:) grattis!!

2009-11-09 @ 16:49:22
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!