Lalala hejhej!

Är hemma och mellanlandar efter en lunch med Therese som passade på att hälsa på hemma i Boden i helgen, och hennes kusin från Australien.
Stackarn, hon resta från strålande sol till det här?
Hon har inte sett solen sen hon kom hit. Heja Sverige!

Nu ska jag tillbaka till stan och möta upp Maja.
Hon kom hem från Barcelona i veckan så vi har nog en hel del att prata om.
Jag vill veta allt! Men ändå inte..för jag blir så avis.

Sen kommer kusinerna hit.
Ska bli mysigt, speciellt med lilla Loke härjandes här ikväll.

Och idag såg jag någonting så himlahimlahimla underbart på stan!
Jag blev så glad att jag inte kunde bestämma färg på en gång.
Så nu måste jag springa in på....igen.
Verkligen en positiv sak i höstmörket.
En sån där grej du längtar efter mellan april-nov.
Ibland dyker det upp någon i oktober om man har tur!
Vad kan det vara?

Mamma är lika glad som jag!

Kommentarer
Postat av: Stina

TULPANER!!!!!!!!!! TULPANER!!!!!!!!!

2009-11-20 @ 18:09:12
URL: http://melerad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!