Massa trevliga besök.

Hej!
Jo jag lever, men det är ganska fullt upp.

Igår efter jobbet gick jag och Stina på en långpromenad.
Vi avslutade det hela med te och choklad i mitt kök, favvo-hänget.
Sedan kilade vi över till henne och somnade betydligt tidigare än i förrgår.

Stina tänkte att vi skulle gå upp klockan 6 och ta en promenad.
Hon började 8 så visst, men jag börjar 16(!), men tyckte ändå att en morgonpromenad kunde vara trevligt..
Det kändes lite väl saftigt när klockan ringde 5.55.
En morgonpromenad kan man ta klockan 8, inte klockan 6.
"Ska vi ligga kvar?"
"Jo"

Sen har jag ätit frukost i lugn och ro, tränat, ätit sushi-lunch med Hanna(som är och hälsar på från Umeå) och sedan tagit en fika med Sofia(som är och hälsar på från Sundsvall) och Stina kom också(som är och hälsar på från Göteborg)
Vilken lycka!

Och ännu lyckligare blir jag.. på torsdag kommer Lisa och hälsar på!

Nu är jag på jobbet och sedan ska jag och Stina ta en promenad.
Så än är inte dagen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!