Nespresso, I'm in love.

Igår efter jobbet så kilade jag över till Elin.
Där var Hanna och det doftade uuunderbart.
Elin hade bakat en fantastisk banankaka, den var så himlahimla god!
(Sofia, den slår Starbucks!)

Det visade sig att Elin hade en ny Nespresso-maskin.
En sån där jag har suktat efter ett tag.. och nu suktar jag ännu mer!
Vilken fantastisk grej, så simpel och stilren.
Och mjölkskummningen bara svishade igång utan att man behövde göra något.
Jag var i sjunde himeln när Elin tog fram "espresso-kartan" med alla små kapslar i olika färger och styrkor.
Åh, vilken fantastisk vardagslyx!
Och vilken icke-aktuell grej att införskaffa eller önska sig som blivande student.

Elin slängde snabbt och enkelt ihop en perfekt latte.
Och vi surrade i flera timmar i en supermysig lägenhet med massor av tända ljus, tills klockan blev alldeles för mycket, alldeles snabbt.






.....seriöst, kolla här:..fin va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!