Prinsessan

Förra året blev jag kallad snövit ett bra tag efter halloween.
Jag älskade min snövit-dräkt, mitt svarta lockade hår och röda läppar.
Det var så kul!

I år hade jag inte tänkt klä ut mig. Varför?! Det är ju hur kul som helst!
Det slutade iaf med en liten utklädad ändå, faktiskt.
Som ni har sett så trippade jag omkring som en liten älva, fjäril, prinsessa osv.

Och nog blev den där prinsessan lite poppis också.
Fick ett mejl igår:
"tror ja såg dig på farmen (var lite dimmigt), tänkte bara säga att det var en gullig outfit hehe ;)..."

Tanken slog mig igår att när jag spånar på utklädnader så är det aldrig läskiga, obehagliga dräkt och teman jag fallar för.
Kanske för att jag är så lätt-skrämd själv?
Skulle vara jobbigt att bli rädd varje gång man ser sig själv i spegeln under kvällen.

2009


2010?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!