Redan?

Är det redan onsdag?
Fy17 så skönt! Ibland är det bra att tiden går så fort.
2 arbetspass kvar, sedan är jag leeeedig fredag, lördag och söndag.
Jag är ledig första advent!
De senaste åren har jag jobbat kväll och det har förstört det lilla jul-bordet hos mormor efter julskyltningen.

Jag är färdigtränad och snart redo för att plocka upp Julia.
Vi ska till Sävast handelsträdgård och drömma oss bort.

Sedan ska jag försöka hitta lite kläder till min kompis.
Inte det lättaste eftersom hon är höggravid.
Men förhoppningsvis har Julia hittat något i sin garderob.

Sedan ska jag jobba och baka en kaka till ikväll.
En bra onsdag.

Kommentarer
Postat av: Susanna

De är en tvåsitssoffa, kanske 3 meter lång, inte mätt den exakt... kostar 5000:-

2009-11-25 @ 12:20:03
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!