Some guys makes me cry.

Jag kunde inte rå för att tårarna började bränna i ögonen.
Usch vad jag saknar den där Sebastian Abbas.
Och av ren tjurighet så har jag varken sagt det eller någonting annat till honom på länge(för att han är så dålig på att höra av sig)
Så jag hade bestämt mig för att vara lika dum, bara för att.
Varför? Hur korkat är inte det?

Och det första som ploppar upp på msn nu när jag loggar in är:
Sebas / .. säger:
Saknar dig, fast jag är en dålig kompis som säger det så sällan



Egentligen så behöver han inte säga det..jag vet vart jag har honom, även om han verkligen är dålig på att ge mig livstecken!
Men han lyssnar alltid om jag skulle ringa.
Och vi har så himla roligt ihop och fantastiska minnen.

..men nog var det ganska skönt att höra ändå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!