Stackars Johannis.

Efter att ha ätit lunch med Elin så for jag till stackars nyopererade Johanna, där var även Julia och Gabriel.
Vi pratade på och hade det trevligt.
Jag passade på att pussa på Gabriel som jag lånade på en gång.
Usch, den där sötungen ser jag för sällan!
Likaså Julia.

Hursomhelst så hoppas jag att Johanna läker fort och slipper ha så ont.
Ska vi verkligen behöva vänta i 4 veckor innan vi ska promenera igen?!
Nåja, vi siktar på bio och sådant stillasittande.
Jag kommer gärna över till deras mysiga lägenhet.

Nu ska vi slänga ihop en god middag här på jobbet.
Och jag ska baka falsk tosca-kaka.
Fy17 så gott det är!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt du är! Och kul att ni kom förbi! Nog tror jag att jag kommer att kunna promenera innan fyra veckor har gått ;) Hur ska jag klara mig annars? Vi får ta nån film-mysar-kväll snart! Gillar du & Julia skräckisar? För det gör jag. Höhö. kram!

2009-11-18 @ 17:01:04
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Susanna

Soffan har andré köpt nånstans..vet inte vars..men märket är Bellus, den är till salu;);)

2009-11-18 @ 18:01:57
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!