Sweet home

Vilken bra dag ändå:
Morgonpromenad, sen en god frukost med Spotify och mjukisar.

Sen så listar jag ut att Erika är i Boden.
Så jag får mig en snabb fika med den upptagna damen.
(vi hade faktiskt inte setts på över 2 månader, buhuu.)

Sedan tog jag mig en sväng om på stan, men kom tomhänt hem.

Spenderade 45 min på sittande träningscykeln framför Scrubs för att sedan avrunda benens plåga med lite styrke.
Just då kändes det jobbigt, just nu känns det underbart!

Sedan en god middag med familjen, vilket jag oftast missar.

Nu ska jag åka iväg och hyra tredje Johan Falk filmen.
Ikväll siktar jag på film-mys med mig själv.
Choklad, nötter, grapefruit och mitt favorit-te, under en filt - säger väl allt.

Hanna säger: Du ser så smart ut i dina glasögon!
Britta säger: Ja, tänk vad jag lurar folk.


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHAHA!

2009-11-17 @ 20:06:57
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ SNYGG i glasögon alltså! Jag funderar starkt på att köpa ett par utan styrka!

2009-11-17 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!