Tack.

Har precis kommit in från en blöt lång-promenad med Nalle.
Han åkte i badkaret och snart åker jag i duschen.
Kände att jag behövde frisk luft och samla tankarna lite inför imorgon.

Har haft en riktigt trevlig kväll här hemma.
Loke är en härlig prick som hittar på allt möjligt.
Vi har suttit här vid datorn. Loke var en hejare på msn:

b. säger:
v nh nb bgfaq


Han älskar att spela på pianot, men ikväll fick han även testa Eriks gitarrer, vilket var väldigt populärt. Kanske inte lika populärt hos Erik, Loke slet i strängarna och skruvade på stämskruvarna rätt bra.



Himla söt kille det där. "Tacktack" - har jag väl hört 91361783 gånger ikväll.
Och så har alla telefoner varit på språng.
Min har åkt i backen några gånger efter att han har haft sina viktiga samtal.
"Oj" "Ajaj".

Nu är jag helt slut i kroppen och i huvudet.
Ska vila upp mig fysiskt och psykiskt tills imorgon, dagen jag har gruvat mig över i några veckor.
Ett sista farväl till världens finaste farfar.
Men nog är det ganska dum säga farväl till någon som allting kommer finnas.
Jag säger hellre "tack".

Kommentarer
Postat av: Susanna

jag sa "sov gott" till min farmor:)

2009-11-21 @ 14:13:56
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Postat av: Stina

shit, trodde han fortfarande var liten, känns som han kom nyss, när vi satti köket och bara ja barn blalba han ska heta Loke.

2009-11-21 @ 14:38:14
URL: http://melerad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!