Tjuvstart

Det är inte ens december och jag har ätit julgransformad mjuk pepparkaka(med lingongrädde)
Mamma bakar den alltid till julstöpningen som brukar vara närmare jul.
Fast iof så bakade jag saffranskaka förra sommaren.
Så faktiskt så är det enda fusket isåfall att jag valde en julgransform.
Men jag var tvungen! Det är så den ska vara.

Stina och Henke kom hit igår och smakade på granen.
Och mitt nya té var supergott.
Sedan kilade jag och Stina över till henne för att sova, men det gick inte så bra.


Kommentarer
Postat av: Stinita

Helloj! Du jag drack te som avslutning på min lunch idag. supergott! Och hahaha vad roligt "de gick inte så bra" hahaha.

2009-11-26 @ 17:09:51
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!