Älskade Elina, Pär, Piteå, Gabriel, Johan Falk, BJ..ja

Nu sitter jag i Elinas och Pers otroligt snygga kök.
De har så himlahimla fint.
Elina och jag fixar frukost och Per håller på att göra om deras garderob.
Tänk om man var så händig?

Igår så for jag till Luleå och lämnade igen tröjan jag fick av Henke.
Den där tröjan från Gina som jag suktade efter..
Nej, den var inte så fantastisk som jag trodde, tyvärr.
Henke får helt enkelt följa med till Luleå i veckan(?) och agera min högra hand, mitt smakråd och ge mig ärliga råd i provhytten.
Det är han bäst på!

Jag provade ut jackor och nu har jag bestlut-ångest.
Jag saknade min pappa igår helt plötsligt när jag stod på Stadium.
Av någon anledning kändes det som att han hade kunnat ge mig bra smakråd i mitt jack-ärende.
Nu vill jag ha en ordentlig, VARM, svart jacka. Bra kavlité.
En stilren och enkel. En parkas, ni vet?
En som håller i kyla och i flera säsonger.

Bara för att jag inte skulle köpa någonting igår så fanns det hur mycket snyggt som helst bland hyllorna, sjävklart!
Men jag höll mig.
Jag köpte endast ett halsband, ett par örhängen och servetter till Gabriels dop.

Påtal om Gabriel så blev han 3 månader igår!
Brittas stora kille, älskade älskade Gabriel.



Iaf.
Gårdagskvällen spenderades här hos Elina och Per.
Jag gjorde kötfärsbiffar med fetaost,  nammit!
Vi åt godis och jag köpte mig en BJ(för jag hade med mig laktospiller!)
Half baked är underbar. Det var nästan ett år sen sist.

Nathalie kom över och vi såg första Johan Falk filmen.
Så nu förstår jag mer av tvåan som jag såg för några helger sen.

Idag har jag och Elina bara legat framför tv'n och slappat,
jag har blivit förkyld och känner mig lite sliten.
Men jag har det underbart här. Elina och Per är så snälla!

Nu har Elina dukat upp en stor lunch/frukost(vi är riktigt sena idag)
Och ikväll vankas handboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!