Bara sådär.

Jag upptäckte precis att Tradera är farligt.

Satt och pratade med Emilia i telefon och började leta runt bland klänningar.
Vips så kommer en bekant klänning upp.
Den där skinnklänningen H&M kom med i höst, ni vet?
I rätt storlek och med prislapparna kvar.

Så jag budade, helt automatiskt. "Det är bara 2 minuter kvar"
Jag blev inte det vinnande budet, så jag budar igen och igen.
Och jag blir det vinnande budet, och då har de 2 minutrarna gått.

Emilia pratar på för fulla muggar och jag avbryter henne med:
"Emilia.. (haha).. vet du vad jag gjorde nu?..jag vann precis en klänning"
"Va?"


Det blir nog bra nu i vinter.
Kanske vågar jag på mig den där grejen med att ha en tröja under?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!