Bio-bakis.

Nu är jag sådär "efter-bio-trött"
Lite kall, lite trött, lite rosig om kinderna och frusna tår.

Filmen var bra, men ptja.. det är som inte lika spännande när man har läst boken.
Och banne mig, boken är mer spännande!

Men, det är alltid mysigt med bio.
Det luktar popcorn(och idag hade jag velat ha popcorn mer än någonsin),
det prasslar, folk hoppar till(inte Britta, nejnej) och folk skrattar ikapp.
Det enda negativa är att 95 spänn känns så dyrt när man minns hur det en gång i tiden kostade typ 50kr(Okej, min farfar skulle nog tuppa av om jag sa att det kostar 95kr)

Sen så måste jag klaga på kylan ännu en gång:
När man har suttit nergosad i en stol och myst på.
Så ska man sedan frysa ihjäl när man kommer ut?
Tydligen.

Jag tror man blir lite "bio-bakis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!