Boden sover.

Har varit ut på en morgon-promenad.
Dimman ligger som ett täcke över staden och vintern gör sig påmind genom frosten, som även satte sig i mitt hår!
Blommorna fryser, det är is på vatten-pölarna och det var knappt någon rörelse, förutom jag och några ankor. Typ.

En uppfriskande promenad, jag blev åtminstonde pigg.
Men lite deprimerad..för vet ni..det är vinter snart.



Gårdagen var super-trevlig.
God mat på jobbet. Vi åt krabba till varmrätt, mmm!

Sen hann jag och Henke fara och se derbyt BBK - Bodens HK.
Och jag gick därifrån med världens största leende på läpparna,
BBK vann. Så jäkla bra tjejer!

Vi for till Sara där Fia, Elin, Kajsa och Annica var.
Fick hejdå-krama Elin..vad är grejen med att alla bara far?

Nåja, nu kallar jobbet.
10-21, det är en bra helgs-tur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe, tror inte jag har haft något problem med det. men eftersom jag har två bloggar måstejag alltid skriva ip-numret till den blogg jag vill att inlägget ska hamna på. men annars brukar det flyta på bra. lördagar efter klockan tre brukar dock inte inläggen komma fram ;) men tror det beror på helt andra saker.

2009-10-03 @ 11:26:03
URL: http://holmgrenjosefine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilka myyysiga bilder!

2009-10-04 @ 10:34:23
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!