Va?

Vad hände?

Helgen är över, och fort gick det.
Lördagen var supertrevlig.
Vi började kvällen med middag på Sushi och Te.
Jag hade bokat Tatamirummet, myyyysigt.

Sedan kilade vi hem till mig, 12 tjejer i mitt tv-rum.
Hördes det? Jo.
Vi var ett glatt gäng iaf.

Sedan begav vi oss till Diners, Bodens enda öppna "uteställe" för tillfället.
Grattis..

Det första jag gör är att stöta på ett bekant ansikte som vill bjuda på shottar.
Okej, en shot kan jag väl ta.
Och så blev det en till.
- Nä, det var verkligen inte smart.

Vid sådär halv2-2 blev dimman alldeles för tät. FY.
Verkligen svart.

Gårdagen var hemsk, jag mådde så himlahimla dåligt.
Det är inte värt det, fy så korkat.
Med måtta ska det vara.. men nejnej, "all in!".. som sagt, korkat.

Jag jobbade faktiskt några timmar, mellan typ 16-20, då jag hade piggnat till.
Sushi till middag, så himla gott. Namnamnam.
Och ja, jag lovar, det är skit-bra bakismat. Seriöst!

Plockade upp Henke och drog vår vanliga söndagstur till Godisarenan.
Han valde "En shoppoholics bekännelser" och det passade ganska bra till våra små hjärnor som hade tagit lite semester.

Och vet ni vad?
Nu går jag på en 2 veckors detox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!