..goes 20-!

Oj, grattis, jag fick iväg min mobil-blogg idag.
1/10 kanske.

Nu är en snorig Britta tillbaka i snöiga Boden.
Snö och snö, det är någonting vitt(snö) och blött(regn) faller från himlen.
Varför?

Kom fram till Boden rätt tidigt idag.
Och hör och häpna, båda gångerna så frågade busschauffören:
"Ungdom?"
Jag blev så glad och försökte spela icke förvånad när jag svarade:
"..iiio"

Tidigare när jag räknades till ungdom så fick jag ju visa leg,
och nu glider jag bara in.
Vad är grejen? Är det glasögonen eller?
Jag som trodde jag såg mogen, smart och cool ut i dem?
Kanske det bara är smart och cool isåfall?
Eller var det den i stort sett osminkade sanningen?

Iaf, jag betalade 48 kr Piteå-Boden, istället för 108!
Wiho, jag ser ut 20- istället för 21+!











En nöjd (buss)-ungdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!