6km, jodå!

En kanna grönt lime-té i min mage, kanske inte så smart.
Men gott!

Har sprungit ca 6km på bandet idag, inte illa med tanke på att jag inte har vågat jogga på länge.
Och faktiskt så hade jag orkat mer, men jag hade inte tid.
Så det känns peppande. Ryggen håller. (peppar, peppar)

Sitter nu på jobbet och myser.
Solen skiner in, jag luktar mango och jag fick precis in ett fax om min nästa helg.
Vi har pusslat lite för jag vill inte tappa mina helg-timmar helt.
Så jag kan umgås med Stina(och co) nästa helg ändå. Underbart!

Igår när jag var i Piteå så hittade jag en fin stickad tröja på Gina.
Den var som rätt lång, och hade ett fränt mönster.
Så fin på!
MEN, nu är den inte på min prio-ett-lista.
Utan ett par ordentliga ute-promenad-skor ligger före. Tips?

Den påminde lite om den nedan, de hade inte den rätta på hemsidan..
..och tur var väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!