Super-torsdag

Föressten, jag hade en superbra dag igår.

Började med en promenad i solskenet, det var underbart!
Sedan kom Kajsa hit på lunch.
Det blev kall kyckling-paj(som är så himlahimla god!) och tillbehör.
Sedan så mumsade vi på min berömda morots-kaka och surrade på.

Vips var klockan 20 i tre och jag fick panik för jag började tre.
Tiden går fort när man har roligt.

Hjälpte till med handikapp-ridning, det är mysigt.
Och sen skulle jag egentligen på yoga.
Men den skippade jag och följde med mamma och mormor till Piteå på tjejkväll istället.
Världens bästa Elina mötte upp mig på stan och vi kilade runt bland hyllorna.
Jag är nöjd!
En plysch-mys-dress i aprikos, en klänning/tunika, en tröja, en jacka, underkläder, en halsduk och en mössa..
Bilder kommer sen.. promise!

Här är iaf min mys-dress, som ser väldigt orange ut.
Felfelfel, den är mer aprikos.
Och jag ser fram att mysa omkring med den i höst..mm!



Nu, efter att ha suttit i telefon-kö i 30 min och hört någon tant säga att det är kö, ca 2-3 ggr i minuten så är jag sådär småless.. Speciellt med tanke på att kundtjänsten gav mig ett nummer till en annan kundtjänst tillslut.
Hur underbart är inte det?!

Har inte tid att spendera dagen i en telefonkö.
Utan nu ska jag iväg och träna och sen jobba.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh give me :P

2009-10-02 @ 11:55:23
Postat av: e

receptet på pajen?:D

2009-10-02 @ 12:48:28
Postat av: Anna

pajen såg supergod ut! vill också ha recept :)

2009-10-02 @ 15:46:15
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: Elina

Underbart :)

2009-10-03 @ 10:21:52
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!