Make some shoulders

Det är ingen hemlighet att axlarna ska synas just nu.
Stora, spetsiga och volanger som markerar.
Jag är inte direkt bredaxlad, så jag är ovan.
Och jag är inte alls förtjust i axelvaddar, fynej.

MEN, i vissa fall är jag med på noterna.
Kanske är det bara en vanesak?

Till vänster har ni tröjan jag fick av Henke.
Den satt inte så fint och jag kände mig som en ganska modern och kvinnlig tolkning av en Star Wars-figur.
Enligt min pappa och hans bror så saknades bara munskyddet.

De andra är 2 tröjor som jag faktiskt gillade, trots axlarnas markering.
Synd bara att den gråa satt så himla dåligt.
Och att kortärmade tröjor känns så opraktiskt just nu.
Meeen, jag ångrar lite att den svarta till höger hänger kvar hos Gina.


Om vi analyser det hela så åker spetsiga axlar.
För den gråa och den till höger är ju mer volangiga och söta.
Så axelvaddar och "Star Wars"-versioner är inte min grej.

Och nu, mitt i axel-pratandet, så kommer jag på en grej.
När jag var i Berlin så köpte jag en tröja som är liiite markerad vid axlarna!

Usch så söt den är!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den vita var supersöt jaaa :)

2009-10-23 @ 15:12:39
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!