Enter

Nu har jag kramats och umgåtts med Fia.
Jag har saknat henne och våra upptåg.
Och våra myskvällar, våra bakisdagar, våra téstunder - allt.
Skönt att vi kommer bo närmare varandra när jag blir umebo.

Och ja, vi var in i den nya gallerian "Enter" som öppnar idag.
Vi kom mitt i lunchrusningen så vi gjorde endast en snabb-loop och begav oss istället till Hanssons för lunch och uppdatering.
Jag ska inte säga att jag är överlycklig över den nya gallerian.
(Varför kunde inte jag få bestämma affärerna?)
Men det är kul med något nytt här i lilla Boden, absolut!
Mer utbud har vi saknat länge, och längre öppet-tider tackar vi för.
Dock så är det synd att H&M öppnar först om flera månader.
Och jag saknar fortfarande en sko-affär.
Även om vi fick Euroshoe(sko?) och att SeeMe har börjat sälja skor.
Varför inte Bianco, Vagabond, Scorett? Typ lite som Sko Söder?

Nåja, man kan inte få allt.
Faktiskt så är det Boden jag bor i, inte Stockholm, Göteborg etc
- så jag förstår lite varför man valt vissa affärer.
Men bara vissa.

Jag tror Opalen aboslut kommer dra mer folk nu än tidigare.
Kanske får Hanssons en konkurrent?
Dock så är det mysigare inne på Hanssons.
Och så kan man sitta ute på sommaren, vilket slår typ allt.
(fast Opalen har en riktigt bra salladsbuffé)

Hursomhelst, jag ska nog ge gallerian en riktig chans imorgon istället.
Då ska jag få dejta Hanna och Prisca som kommer från Umeå ikväll.
Förstå vilken kanon-helg jag har framför mig!
Både Hanna, Prisca och Sofia är i Boden, och vi ska alla på samma fest!

Påtal om lycka, så hittade jag en underbar klänning idag på Lindex.
Lindex blir bara bättre och bättre.
Den ligger här i påsen bredvid och ser gudomlig ut!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Lägg upp en bild på klänningen=)

2009-10-29 @ 18:45:30
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!