Det är haaalt.

Alltså hela gårdagen kändes som söndag.
Så inatt när min bror kom hem och stökade på så var jag säker på att klockan var vid 7 och han gjorde sig i ordning för skolan.

Jag sa godnatt till världen redan strax efter 22 igår.
Då hade jag och min laktos-mage legat i fosterställning ett tag.
Suck.

Och imorse när jag vaknade så hade jag ont i ryggen, skit.
Efter att ha dragit mig till 8 så klev jag upp och tog med Nalle ut på en promenad.
Det var snorhalt och kallt, och efter att ha lekt med Nalle på ängen så var mina fossingar sååå kalla och blöta, huvva.

Nu ska jag äta en smarrig frukost.
Havregrynsgröt med mosad banan och hallon på.
Kaffe, te och c-vitamin.
En klementin och en äggsmörgås.
Inte pjåkit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!