Dumle!

Hello "2-dagars ledighet", i love you.

Fy, det är verkligen skönt att vara ledig.
Det är inte så att det är jobbigt att jobba, jag stortrivs.
Men det är jobbigt att inte vara ledig.

Har dejtat Maja idag, alldeles för länge sen.
Det var riktigt trevligt!
Vi måste ses oftare, så nu är en kladd-kake-kväll planerad.
Åååh gott.
Jag har inte ätit kladdkaka på säkert 9-10 månader, iaf 8.

Påtal om kakor.
Har påbörjat min Britta-tårta till imorgon.
Dumle-moussen är i kylskåpet..hur gott låter det inte?
Jag hade glömt bort hur gott dumle var, mmm!

Nu sitter jag och smälter maten och laddar inför träning.
Vegitarisk tortilla fick det bli.
Orkade inte tina köttfärsen, plus att jag var sugen på bönor(som vanligt)
Så jag stekta bönor och med creamy-tacos mix och taco-krydda.
MUMS!

Kommentarer
Postat av: anne

hejsan! jag tar gärna en promenix på fredag :) kul med lite sällskap :)

2009-10-07 @ 09:47:37
URL: http://everyr0sehasitsth0rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!