Rubberboots, rainboots..

Fy17 vilket skit-väder!
När bemanningsenheten ringde och ville ha Henke att jobba imorse, så tyckte jag synd om stackarn när han tittade ut genom fönstret.
Jag saknar inte bemanningsenhetens nummer på min display klockan halv7.

Jag kurade ihop mig under det varma täcket och sov ett tag till.
Sen var det meningen att jag och Johanna skulle ta en morgon-promenad.
I det här vädret? Aldrig.
Ja, jag är faktiskt gjord av socker.

Idag krävs det ett regnställ och gummistövlar.
Så nu sitter jag och kikar på gummistövlar i alla dess färger och modeller.
Gummistövlar med klack? Nja..
Men ett par Burberry, eller ett par klassiska från Tretorn i ljusrosa..Tack.

Från have2have.se


Från Viking.

Från Tretorn.

Från Paul Frank


Från target.com




Från Burberry



Juicy Couture, Gucci, Michael Kors, Hunted (by Jimmy Choo)



Nu har jag suttit här i snart 1½ timme och kollat på gummistövlar.
Jag tror jag hade kunnat sitta en timma till, men det har jag inte tid med.
En sak är säkert, gummistövlar är underskattat.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah. Jag gillar dom med snörning!

Måste verkligen ta och köpa stövlar NU.



Det finns alltid tillfällen då som behövs.

Hoppas på bättre väder imorgon? :)

2009-10-07 @ 11:54:27
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Lisa Höjsten

Shit vad läckra gummidojjer du har hittat!! :)

2009-10-07 @ 12:49:48
URL: http://bodenvsgbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!