Tvingad sömn.

Har nyss kommit hem från grannen(Stina).
Jag önskar att Göteborg låg iaf hälften så nära som nu.
Eller, att Boden låg typ 4 mil utanför Göteborg. Perfekt!

På min rast hann jag bara med Åhléns.
Hittade mig en kjol och en blus som jag tidigare har spanat in.
Har en bild på blusen från då vi "möttes första gången".
Ungefär 10 dagar sen, och nu var den nedsatt, vilken tur jag har!



Nu ska jag krypa till kojs och sova i minst 8 timmar hoppas jag.
Klockan 8 ringer klockan, så jag är tveksam att jag hinner med 8..
Det är som svårt att somna när man är stressad över att somna.
När man verkligen, verkligen vill - då är det skit-svårt.
Och egentligen är jag nog jätte-trött, jag var det tidigare idag.
Jag har ju varit vaken sen före 7 och börjar jobba vid 8.
Men nu känner jag mig pigg, eller rättare sagt "jag vill inte sova".
Så känner jag mig.
Ni vet?

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken söt! :-)

2009-10-09 @ 23:32:14
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!