En bra måndag, faktiskt.

Jag känner mig ganska bra idag ändå.

- Har tvättat 2 maskiner.
- Ringt ASUS, och ställt onödiga och dumma frågor för att jag ville prata.
- Reklamerat datorn, älskade älskade vän.
- Bokat vaccinations-tid, har mindre än 24h på mig att förbereda mig mentalt.
- Tagit en promenad, snön finns inte, och den kommer inte i år..
- Pratat med Prisca i telefon, för en gångs skull fick vi tag i varandra.
- Solat, jag är så ovanligt blek just nu..det gillar jag inte.
- Bytt arbets-tider på jobbet, allt för min Stina som kommer.

Och nu ska jag iväg och träna.
Och sen ska jag jobba.
Och sen ska jag städa mitt rum.

Ochochoch, en ganska bra dag för att vara måndag!

Kommentarer
Postat av: Stina

Nawww gossie!!! :D

2009-10-05 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!