Gabriels dikt

Söta lilla kille, varför heter du inte Ville?
Du är snäll som en karamell, varför heter du inte Kjell?
Jag kommer alltid hålla dig kär, varför heter du inte Pär?
Vi kan leka och spela tennis, varför heter du inte Dennis?
Det är Gabriel du heter, varför inte Peter?
För ingenting rimmar på Gabriel..förutom Ariel!


Det är min spontana dikt till Gabriel jag skickade iväg till Kajsa.
Hon sa att jag skulle få en femma om jag drog den på dopet.
Jag tänkte nog hålla ett tal istället, jag gillar att prata!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahha, du är för söt! Ska bli spännande att höra ditt tal, jag lär ju lipa ihjäl mig!

2009-10-22 @ 11:10:54
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!