Jag är så lycklig!

Ser ni hur mycket finare kvalité på bilden i förra inlägget har, jämfört med de jag brukar slänge upp?
Jag har fått tillbaka min kamera!

I April skickades min fina kamera in på rep.
Hade fått den i födelsedagspresent, och den började bråka med mig i Kambodja.
Sedan fick vi ett svar att företaget mamma och pappa hade köpt den på hade gått i konkurs, hela kedjan.
(Ni vet fotoquick som fanns bredvid Apple-store i Luleå?)

Sååå, nu hade jag ingen kamera och ingen återförsäljare att bråka med.
Jag var i Barcelona under den här tiden och blev sådär lagomt glad.

Mamma blev hänvisad till något företag,
och skulle inte det hålla så får man vända sig till någon konkurs-grej..

Igår fick vi ett paket i brevlådan från någon advokat-byrå i Stockholm.
Och där i låg min kamera!
Utan förvarning eller att vi har hört av oss till dem.

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!