Min fina dag.

"har haft en bra dag: bra löp-pass(trots klickande höft), träffat efterlängtade Fia, köpt en galet söt klänning, gjort tiramisu på jobbet, fått veta att även Hanna kommer till Boden ikväll. Och jag tänker avsluta den på bästa sätt: criminal minds-mys med bästa Julia, Simon och gudson Gabriel♥"

- min facebook-status

Ja det har varit en riktigt bra dag.
Den började lite..vad ska jag kalla det..konstigt?
Farfars döds-annons var i tidningen och det kändes konstigt.
Overkligt kanske är ett bättre ord.

Jag tog tagi dagen och begav mig till Step In.
Min tillbaka-knäckta höft skulle få sig en omgång hade jag bestämt.
Det klickade på rätt bra de första kilometrarna.
Sedan avtog det lite, men ett litet klick kändes i varje rörelse.
Ingen smärta, utan en irritation.
Då kom tjurungen fram och varade i 9 km,
jag tror nästan jag hade kunnat jogga hur länge som helst idag.

Men jag hade en dejt med Fia att passa, som ni vet.
Så jag kilade hem och var verkligen peppad och glad!
Jag tog på mig min nya mys-tröja från Gina och mitt nya rouge "Chic" från Make Up Store, åkte på(jag är verkligen nöjd)
Och en klänning fick följa med mig hem, som ni också redan vet.



Sedan begav jag mig till jobbet.
Jag gjorde tiramisu för första gången.
Riktig tiramisu, inge fusk.
Imorgon ska vi smaka den, och jag är rätt säker på att den är nammig.

Nu är det torsdags-mys hos Julia och Simon.
Criminal minds!
Kaffe!(och min goda kladdkaka sen igår)
Och kanske snooza på Gabriel också om jag har tur.



Idag är jag glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!