Morgonstund..

- har Brittabröd i mun.

Igår så bakade jag det där fantastiska brödet som består av 561235 olika grejer.
Det har blivit poppis på jobbet, och igår så frågade Karin vad det hette..
"Ehm..Brittabröd?"
Där har vi det!

Papaya, plommon, banan, cashewnötter..ja, ni fattar att det är supergott!
Och enkelt, för det är ingen jäst. OCH, det hålls ändå så saftigt länge.
Underbart!

Nu ska jag bege mig till jobbet.
Har gjort en liten missdömning.
Jag trodde att jag gick 16-21 idag, vilket enligt schemat ska göra.
Så jag gick tillslut med på att gå 7-15.30 på Svedjebacka.
(Eftersom mitt vik jag går på är så lugnt och mysigt så orkar jag)
Meeen, igår kväll kom jag på att jag har förlängt min kvällstur till 23.30.
Så idag går jag 7-23.30, med 30 minuters mellanrum.
Galet.


Kommentarer
Postat av: e

recept?:D

2009-10-21 @ 11:17:19
Postat av: Maria

Taack snälla du :)



Shit vad duktig du verkar vara med bakning.. själv är det ju ett under om jag orkar göra chokladbollar eller sockerkaka haha.

2009-10-21 @ 11:24:55
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: stina

receptrecept!

2009-10-21 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!