Nollställd

Godmorgon!
Vet ni vad? Det är skit-kallt ute.
Nästan -7 grader.
Jag sitter med täckbyxor, redo för en promenad.
Nu är jag inne på dag 2 av detoxen, och jag vet inte riktigt om jag gör rätt.
Men jag fick ta del av huvudvärken igår, som tydligen är vanligt de första dagarna..fy 17. Och till råga på det så hade vi en pianostämmare på jobbet som klinkade på hela kvällen, pliing, plong, bam, pling..typ.
När jag kom hem var jag slut i huvudet, helt nollställd.
"Varför står te´t i kylskåpet?"

Så jag tappade upp ett varmt bad med badskum och skrubbade hela mig.
Jag blev rosa som en gris, en ren gris åtminstonde.

Nu ska jag dricka mitt glas med citronsaft i och bege mig ut i kylan.
Idag skulle jag ha varit ledig..men, nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!