Puffen är min!

Åh, ni minns den där tröjan med puff-axlarna från Gina?
Den här:


Jag har fått den av Henrik i sen födelsedags-present på min namnsdag.
Han blev själv lika kär i den, min högra shoppinghand.
Åh, han är alldeles för snäll, och jag är bortskämd!

Och vad tror ni händer när jag ska beställa den?
Den försvinner framför mina ögon på hemsidan!
Ena stunden är den där, jag visar den för Elina och vi klickar vidare till koftor (utan att sätta den i shoppingvagnen), ajaj.
Och när jag går tillbaka så är tröjan borta, poff!
Jag får lite halv-panik och klickar runt i alla kategorier bara för att.
Sen ringer jag Gina i Luleå, men tydligen kom tröjan bara in i Stockholm, Göteborg och Lund..typiskt!
Så jag ringer Stina, mms'ar en bild på tröjan och håller tummarna.

Stina går på jakt, och tillslut hittar hon en Gina som har tröjan.
Nog var jag lycklig när jag fick sms'et : "Hittade den :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!