Så är det.

Åh, igår kom Stina, så himla kul!
Jag testbakade cupcakes inför Gabriels dop som vi tog med oss till Julia, Simon och Gabriel för att "provsmaka" till Criminal Minds.
Gotta!

Gabriel är världens underbaraste kille,
med de finaste blåa ögonen som lyser när han skrattar.
Och den sötaste näsan, som jag inte kan låta bli att pilla på så att han skrattar.
Han skrattar mycket, och han ser så otroligt nöjd ut.
Jag tror att han är väldigt lycklig och nöjd, eller jag rättare sagt, jag vet.

Idag jobbar jag 2 pass.
7.45-15.30 och 16-21
Sååå, det händer inte så mycket mer under dagen än att jobba.
Kvällen tänker jag spendera i soffan med Stina, och?

Egentligen hade jag velat vara ledig nu under dagen känner jag.
Fara och träna, ta en fika med Elina, kanske fara till Luleå.
Men..nix.

Nu ska jag dyka ner i min halsduksring, vad de nu heter.
Och hinka i mig min c-vitamin.
Svära över att bakrutan måste skrapas.
Och hoppas att dagen går fort, hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!