Snygg-Stella

Åh, jag och Anne har planerat en tripp till Umeå i nov.
Ser verkligen fram emot det!

Vi fick någon timma i lugn och ro medans Stella sov.
Sen vaknade snyggtjejen och pratade på med oss för fullt.
Hon är så nedrans söt!
Önskar jag hade haft med mig kameran, för hon gör så härliga ansiktsuttryck, grimaserar, skrattar, höjer på ögonbrynen. Nåh!
Jag lånar istället en bild från Anne då Stella får till en ordentlig grimas:

Snyggtjejen!

 

Idag insåg jag hur mycket jag saknar fam Lindholm - Björk.. Vi syns imorgon<3


Kommentarer
Postat av: Julia

Hon är gode söt lilla Stella :-)

Vi saknar dig med, men som tur är ses vi ju imorgon! Vårat torsdagsmys - like old times! Längtar så!

2009-10-14 @ 16:43:28
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!