Syster.

Godmorgon!
Inte riktigt fredagsmys än för min del.
Går 8-22, så vi få helt enkelt fredagsmysa ikväll på jobbet.

Igår hann jag gratta världens bästa syster som fyllde år.
Jag gav henne bara saker som jag själv vill ha.

Hårborsten har precis kommit in hos Frisyr, Hanna rekommenderade den.
"Svinborstar" är mest skonsamt för håret, och riktigt bra på att reda ut små oredor. Och den här hade även några längre "taggar" som går ner ordentligt i hårbotten.
Så en sån vill jag ha!

Sen så fick hon Victoria Secrets "Love Spell", den slår alla mina andra bodylotions.
(när det gäller doften)
Den luktar så himla gott, på jobbet är den en favorit bland personalen.
De tycker alltid att jag luktar så gott, typ godis, vanilj osv.
Bodylotions är hemligheten!

Och så fick hon en hårinpackning, som tydligen är sålt som smör.
Kommer från det nya "Glow", och jag tänkte på Stina Lundström när jag luktade på det av någon anledning. Kokos kanske?

Det blev säkra kort och jag hade gärna behållit dem själv.


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja din syster har väl jättetjockt hår också? Det blir nog toppen! :)

2009-10-23 @ 14:07:05
URL: http://melerad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!