Är du min hjälte?

Jäkla skit!
Ikväll börjar säsong 4 sändas av Criminal Minds.
Vilken perfekt avslutning det hade varit på en lång dag.
Jag är så slut!

Men icket, jag missade 3an när jag bodde i Barcelona.
Så nu sitter jag här i protest och tycker synd om mig själv. Faktiskt.
Sen så verkar inte 3an gå att få hem heller?
Är det någon som kan trolla fram den åt mig? Så slipper jag köpa boxen.
Kära hjälte/hjältar:
Du/ni får inte bara min kärlek och beundran, utan även..
Muffins?
Jag är bra på muffins!

Spencer Reid.."mjau"


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Använd länken jag skickade tidigare så man kan se serierna på datorn!! :D Visserligen bara 72 min åt gången och sen ta en paus på 45 men det är såååå värt det!

2009-09-11 @ 09:13:05
Postat av: jossan

prova isohunt.com, där hittade jag två serier som inte fanns ngnannanstans.

2009-09-11 @ 11:59:23
URL: http://holmgrenjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!