Bra dag.

Det är ganska skönt att börja 16.
Även om det är skönt att vara ledig på kvällen.

Jag behövde en liten sovmorgon.
Har hunnit svära över bostads-bristen och ringt på en lägenhet som var uthyrd för länge sen.."Ta bort annonsen..?"
Och druckit kaffe i lugnt tempo, inte 7.30-tempot.
Kollat på möbler och kläder och drömt om sista-minuten-resor.
Indien i dec? Hur gör jag med mitt vik? Hm.

Och jag har också..
Bakat "nyttiga" muffins som smakar julafton, namnam!
Och jag har skjutsat bror min för att hyra film och köpa godis,
för jag tyckte som synd om lill-Zlatan.

Sen kom Elin förbi på muffins och kaffe.
Och så har jag precis varit och tränat.

En bra tisdag. Nu ska jag jobba 16-21.
Sen så väntar "Män som hatar kvinnor" på mig här hemma.
Jag vet ännu inte om jag pallar att se den.
Kanske att den lämnas tillbaka osedd imorgon.
Är "osedd" ett ord? Patent på den annars!

Jag har ju klarat av böckerna..men det är en annan sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!