Britta biffar.

Nu ska jag torka håret som har fått sig en kur ikväll.
En av mina söndagsnöjen.

Jag har även jobbat och jag gick RAKA vägen till Step In efteråt.
Där kämpade jag på och det tar sig, jag kan öka kg på mina armar imorgon!
Kändes sådär lagomt bra när jag stod där med mina 3kg-hantlar och en liten kille på sisådär 8 år kommer in med sin pappa och tar 2kg-hantlar och kör.
Men närå, lill-killen fick byta ner sig efter ett tag till 1-kg.

"Britta, du tävlar bara med dig själv"'
"Alltså jag tävlar inte med jättarna.. men han var typ 8!"


Min söndagskväll ska jag spendera hos Frida och Robert.
Och i min telefon som verkar vilja ringa hela dagen.
Och vips så har den bytt bakgrund och ringsignal av sig själv?
Fantastiska prylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!