Brittis is home!

Igår klockan 05.00 ringde väckarklockan och vi begav oss mot flygplatsen i Berlin.
Imorse vid 11 så rullade vårat tåg in på perrongen i Boden.
Väl hemma väntade regn och en nybakad sockerkaka av älskade mamma!

Jag har legat i soffan sen jag kom hem i fleecepyjamas.
Lite feber, lite öron-ont- MEN, halsontet har börjat avta.
Livet i Berlin var nog inte det mest hälsosamma.
Men resan var underbar, och jag kan helt ärligt säga att jag tror jag hade trivts bättre att bo i Berlin än i Barcelona.
Kanske beror det på tyskan?(haha)
Nä, Berlin är en fantastisk stad.
Jag har massor med bilder att bjuda på.

Jag är så himla nöjd och glad över våran resa, tiden sprang iväg.
Vi har skrattat massor, myst i staden, vandrat runt, festat med människor från hela världen, shoppat och bara njutit av staden och varandras sällskap.
Tack Henke för allt!

Och tack pappa för den underbara middagen nu när jag kom hem.
Grillad oxfilé, pommes, svampsås och peppar sås med en fantastisk sallad.
..man måste ju fira att Brittis är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!