Det är synd om lillebror.

Min lillebror har inte turen på hans sida.
Igår fick han veta att hans näsa var bruten.
Vilket var ganska självklart med den där Zlatan-looken.
"I love you, ich liebe dich.."

Så han har gått omkring med en bruten näsa sen förra veckan.
Ajajaj!
I söndags så insåg han att den var ganska sne och väldigt öm.
Vilket inte är riktigt normalt.
Jag hade lagt mig på en brits redan då smällen kom och ropat på herr Kirurg,
inte väntat i flera dagar, typiskt killar!

Oturen fortsätter.
Nu har han 39-graders feber.

Jag trodde jag var ensam här hemma och brassade på hög volym.
Backstreet-boys-marathon i alla ära!
Trodde basen hade ett eget liv och sänkte och insåg då att "basen" var min bror som klampade omkring på övervåningen.

Bruten näsa, feber och en syster som spelar BSB på hög volym.
Han har det inte lätt.

Kära "lillebror", krya på dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!