Ingen napie.

Jag fick sluta riktigt tidigt idag, redan före elva skuttade jag iväg mot bilen med ett nöjt leende på läpparna.
Dock så kan jag inte fira att "jag har helg", som de flesta.
Utan jag befinner mig i en 11-dagars arbetsvecka.
Så nu på torsdag har jag helg!

Min första tanke imorse efter 4 timmars sömn var
"när jag kommer hem ska jag ta världens powenap".
Men jag nä, jag vill inte "kasta" bort min halvt lediga fredag.
Så jag for till farmor och farfar och hälsade på.
Sötaste farmor och jag gjorde stan osäker, rättare sagt marknaden.

Där köpte jag 10 par sockor för 100 kr, inte alls illa.
Men jag hade sån himla beslut-ångest när det gällde att välja motiv.
Vips så hittade jag fjärils-sockar, så det råkade bli 4 stycken. 3 svarta.
Så rolig är jag.. men jag älskar fjärils-motiv.
Nåja, det blev många bas-strumpor ändå, lite tråkigt men smart.

Jag köpte även rättvise-märkt mörk mint-choklad.
Och den var riktigt god!
Tror jag ska beställa 2 till av någon snäll själ som kan gå åt mig?

Iaf..
Vi mötte upp paps hos farfar och jag kilade och köpte nybakad bulla.
Och jag avslutade min dags-tur med att gå in på Interflora och köpa en blomma till mamma för att fira att kylskåpet har gått sönder(ajaj), men att de köpte ett betydligt större och fina kylskåp.
(och för att hon är världens bästa)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!