Påpälsad.

Nu har jag avklarat arbetsdag 7 av 11.

Är en trött och väldigt mätt tjej.
Pappa gjorde lövbiff, och det var läääänge sen. Mumma!

Sitter här och fryser, vad hände?
För bara några timmar sen gick jag utomhus och tyckte det var varmr,
och jag hade inte ens jacka!

Smarta jag tog på mig långkalsonger imorse, helt otroligt.
Jag hatar långkalsonger och stannar hellre inne än att dra på mig såna, fy.
Men imorse så pälsade jag på mig:
- långkalsonger
- mjukisar
- tröja
- kofta
- fleecejacka
- vindjacka
- tjockare strumpor
- vantar
- halsduk

och det var typ 17 grader på dagen, fint Britta.

Jag skyller på förvirring och trötthet,
för sedan låste jag in mina föräldrar och la nyckeln i brevlådan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahah, du är roolig britta! :p

2009-09-20 @ 21:36:27
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!