?

Stina Lundström.
Är det du som har varit på min Spotify?


Installerade nyss Spotify på min användare på den här datorn.
Och där hittade jag en ny mapp som heter "ok" med 4 låtar:

Breathing your love - Darin ft. Kat DeLuna
Svennebanan - Promoe
Glassigt - Mange Schmidt
Rewind - Florida ft. Wyclef Jean

Och det känns verkligen "Stina".

För att ge dig skänka dig samma glädje som du skänker mig,
så har jag precis bokat resan till Sthlm i december..
DÅ VI SKA SE BACKSTREET BOYS!!

..dock så har jag ingen aning om vad jag bokade för datum kom jag på nu.
Torsdag? Fredag?
Ajdå, nä, jag borde verkligen sova.

Kommentarer
Postat av: Den skyldige!

Ehum, var jag så lätt att avslöja?

2009-09-11 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!