Från det ena

- till det andra.

Mina planer för den resterande dagen sprack innan lunch.
Ena företaget jag jobbar för ringde och hade lite panik.
När jag slutade 15 på skolan, så for jag direkt till andra jobbet.
Så nu är jag här till 21 ikväll, det var den dagen.

Jag som skulle träffa Anne och Stella.
Och träffa den där tränings-mentorn, eller vad man ska kalla det.
- Poff.

Nåja, det kommer fler dagar och min plånbok behöver kronorna.
Plus att jag trivs väldigt bra på det här stället.

Imorgon är det helg och sen personalfest!
Har kommit fram till att jag jobbar för 3 olika företag.
Hm, mja, undrar hur min skatt ligger egentligen?
Kan ni räkna ut hur jag ska göra? Tack.

Iaf, så ska vi åka ett gäng till Luleå imorgon och gå på afterwork på den där färjan/båten som far ut i Luleå skärgård.
Åh, reunion!

Nu ska jag fixa sallad till lasagnen som ska in i ugnen.
Nammit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!